• Slide Basic 01

E-learning Vedení školy a adaptační období začínajícího učitele

E-learning Vedení školy a adaptační období začínajícího učitele

Mohlo by Vás zajímat

Podtitul
Termín konání
od 1.května 2023 - 30.června 2024
Místo konání
všechna pracoviště NPI ČR
Lektor
Lektoři NPI ČR
Doporučeno
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé ZUŠ a SUŠ, zástupci ředitelů škol a školských zařízení
Počet hodin
16
Cena
0
Garant
Mgr. Tereza Halouzková, MBA - tereza.halouzkova@npi.cz ,mobil: 774 999 335
Číslo programu
H16-03-13-221
Číslo akreditace
Регистрируйтесь онлайн на Vavada casino и получайте бонусы за первый депозит и 100 фриспинов.

Anotace

Vzdělávací program poskytne účastníkům možnost se seznámit se zákonitostmi systematicky plánovaného adaptačního období, s jeho významem a smyslem pro fungování celé školy. Program nabídne účastníkům nejen teoretický vhled do problematiky adaptačního období, ale také poskytne příležitost pro propojení teorie s praxí formou vytvoření plánu adaptace pro vlastní školu. Důležitou částí programu je také obsahové zaměření na představení metod reflexe a sebereflexe vhodných pro využití v průběhu i na konci adaptačního období. 

Vzdělávací program je určen pro ředitele či zástupce ředitelů z MŠ, ZŠ, ZUŠ, SŠ a konzervatoří. Spolu s tímto programem probíhají další dva komplementární programy pro ostatní aktéry adaptačního období – začínající učitele a uvádějící učitele. 

Obsah: 



  • Význam a průběh adaptačního období. 




  • Plánování adaptačního období – analýza potřeb školy, cíle, vyhodnocení. 




  • Plánování profesního rozvoje. 




  • Profesní portfolio. 






  • Podpora začínajícího a uvádějícího učitele. 




  • Význam reflexe a sebereflexe v adaptačním období. 




Poznámka: online