• Slide Basic 01

Kde mohou chybovat vedoucí pracovníci a důsledky těchto chyb

Kde mohou chybovat vedoucí pracovníci a důsledky těchto chyb  Kde ředitelé škol nejvíce chybují

Mohlo by Vás zajímat

Na tento vzdělávací program se již nelze hlásit.

Podtitul
Kde ředitelé škol nejvíce chybují
Termín konání
16. ledna 2024, 9.00 - 15.30
Místo konání
NPI ČR Pardubice, Za Pasáží 657
Lektor
Mgr. Bc. Miluše Urbanová, Ph.D.
Doporučeno
Počet hodin
8
Cena
960
Garant
Vladimíra Kopová - vladimira.kopova@npi.cz ,mobil: 771 230 753
Číslo programu
C17-01-19-232
Číslo akreditace
MSMT-46048/2020-5-110
Регистрируйтесь онлайн на Vavada casino и получайте бонусы за первый депозит и 100 фриспинов.

Anotace

Vzdělávací program nabídne identifikaci hlavních manažerských chyb, zvládnutí manažerských dovedností a schopnost sebereflexe. Je koncipován zejména zážitkovou formou, využívá modelové situace a přístup orientovaný na řešení.

Osobnost jedince a její vliv na úspěšnost či neúspěšnost ve vedoucí funkci. Vlastnosti, chování, charakter a temperament (nežádoucí typologie). Znalosti a dovednosti, kompetence (nekompetentnost vedoucího). Motivace, hodnoty a postoje (demotivace podřízených pracovníků).

Komunikační dovednosti. Verbální a neverbální komunikace a nejčastější chyby při komunikaci s podřízenými pracovníky, nedostatečná asertivita. Komunikace s problémovými typy podřízených pracovníků (nevhodné způsoby jednání). Hodnotící pohovor, zásady vedení hodnotícího pohovoru a jeho vliv na podřízeného při jejich nedodržování (vč. nedostatečné pochvaly a ocenění). Nepříjemný pohovor s podřízeným (např. čemu se vyvarovat při jednání s rušitelem pracovní morálky a vztahů na pracovišti apod.).

Manažerské dovednosti. Time-management (neefektivní využití pracovního času, neschopnost řídit svůj vlastní čas, příznaky špatně řízeného času (vč. stresu). Delegování – nedostatky a chyby (neznalost technik delegování, přecenění schopností podřízeného, nedůvěra v pracovníky, strach z podřízeného jako z konkurence, nedostatečná kontrola, nejasné pokyny zadání úkolu či kritéria hodnocení apod.). Porada jako nástroj pro vedení lidí (nedostatky při organizování porad a jejich dopad na průběh).