• Slide Basic 01

Kde mohou chybovat vedoucí pracovníci a důsledky těchto chyb

Kde mohou chybovat vedoucí pracovníci a důsledky těchto chyb  pro vedoucí pracovníky mateřských a základních škol

Mohlo by Vás zajímat

Podtitul
pro vedoucí pracovníky mateřských a základních škol
Termín konání
bude upřesněno, 9.00 - 15.30
Místo konání
NPI ČR Brno, Moravské náměstí 249/8
Lektor
PhDr. Mgr. Marie Klusoňová
Doporučeno
ředitelé škol a školských zařízení, zástupci ředitelů škol a školských zařízení
Počet hodin
8
Cena
730
Garant
Mgr. Dana Veselá, Ph.D. - dana.vesela2@npi.cz ,mobil: 770 181 771
Číslo programu
C17-01-22-232-2
Číslo akreditace
MSMT-46048/2020-5-110
Онлайн Вавада казино: регистрация учетной записи, бонусы, игротека, вход и многое другое. Регистрируйтесь и получайте 100 фриспинов и 100% к депозиту на Vavada casino.

Anotace

Vzdělávací program nabídne identifikaci hlavních manažerských chyb, zvládnutí manažerských dovedností a schopnost sebereflexe. Je koncipován zejména zážitkovou formou, využívá modelové situace a přístup orientovaný na řešení.

Osobnost jedince a její vliv na úspěšnost či neúspěšnost ve vedoucí funkci. Vlastnosti, chování, charakter a temperament (nežádoucí typologie). Znalosti a dovednosti, kompetence (nekompetentnost vedoucího). Motivace, hodnoty a postoje (demotivace podřízených pracovníků).

Komunikační dovednosti. Verbální a neverbální komunikace a nejčastější chyby při komunikaci s podřízenými pracovníky, nedostatečná asertivita. Komunikace s problémovými typy podřízených pracovníků (nevhodné způsoby jednání). Hodnotící pohovor, zásady vedení hodnotícího pohovoru a jeho vliv na podřízeného při jejich nedodržování (vč. nedostatečné pochvaly a ocenění). Nepříjemný pohovor s podřízeným (např. čemu se vyvarovat při jednání s rušitelem pracovní morálky a vztahů na pracovišti apod.).

Manažerské dovednosti. Time-management (neefektivní využití pracovního času, neschopnost řídit svůj vlastní čas, příznaky špatně řízeného času (vč. stresu). Delegování – nedostatky a chyby (neznalost technik delegování, přecenění schopností podřízeného, nedůvěra v pracovníky, strach z podřízeného jako z konkurence, nedostatečná kontrola, nejasné pokyny zadání úkolu či kritéria hodnocení apod.). Porada jako nástroj pro vedení lidí (nedostatky při organizování porad a jejich dopad na průběh).