• Slide Basic 01

Pedagogická diagnostika v mateřské škole

Pedagogická diagnostika v mateřské škole

Mohlo by Vás zajímat

Na tento vzdělávací program se již nelze hlásit.

Podtitul
Termín konání
29. a 30. května 2023 a 15. června 2023, vždy 8:30 - 15:00 hod.
Místo konání
NPI ČR Zlín, Potoky 267
Lektor
Mgr. Dagmar Megová
Doporučeno
pedagogům MŠ, ředitelům škol a školských zařízení
Počet hodin
22
Cena
0
Garant
Mgr. Blanka Holešová - blanka.holesova@npi.cz ,mobil: 775 571 634
Číslo programu
S77-02-23-231-03
Číslo akreditace
MSMT-21190/2022-4-763

Não perca mais tempo procurando onde assistir , futebol ao vivo, o MundoFut é a solução perfeita para os fãs do esporte. palmeiras Aqui na plataforma, você pode assistir aos jogos no conforto da sua casa e sem se preocupar se vai encontrar um lugar para assistir suas partidas

Anotace

Časová dotace vzdělávacího programu je 22 vyučovacích hodin rozložených do tří dnů. Obsahem prvního dne jsou základní informace k tématu pedagogická diagnostika v mateřské škole, téma individualizace vzdělávání, hodnocení v předškolním vzdělávání a práce s portfoliem v mateřské škole. Druhý den se budou účastníci věnovat podrobněji práci s portfoliem a formativnímu hodnocení (formativnímu přístupu k dětem v mateřské škole). Každé téma bude teoreticky uvedeno lektorkou, následovat bude sdílení vlastních zkušeností, kazuistiky, prezentace a ukázky z praxe, ukázky portfolií, aktivní diskuze, odpovědi na dotazy. Obsahem třetího dne jsou témata plánování činností s respektováním pedagogické diagnostiky dítěte, rizika spojená s pedagogickou diagnostikou dítěte a komunikace zjištění z pedagogické diagnostiky se zákonnými zástupci dětí. Poslední blok tohoto dne bude věnován sdílení, reflexi vlastní práce, diskuzi, dotazům a doplňujícím informacím podle potřeb a zájmu účastníků.

Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s typy pedagogické diagnostiky, jejími cíli a využitím, s vedením diagnostického portfolia a možnostmi práce s portfolii dětí, s možnostmi komunikace zjištění z pedagogické diagnostiky se zákonnými zástupci dětí. Účastníci si osvojí metodiku na podporu individualizace vzdělávání v mateřské škole. Seznámí se s možnostmi poznávání dítěte, základním hodnocením vývoje a učení dítěte a plánováním jeho dalšího osobnostního rozvoje. Seznámí se s řadou praktických technik formativního hodnocení a dozví se, jak poskytovat efektivní a motivující zpětnou vazbu, jak rozvíjet sebehodnocení a vrstevnické hodnocení jako faktor podpory procesu učení dětí.