• Slide Basic 01

E-learning Vedení školy a adaptační období začínajícího učitele

E-learning Vedení školy a adaptační období začínajícího učitele

Mohlo by Vás zajímat

Podtitul
Termín konání
9. června 2022 – 30.dubna 2023
Místo konání
všechna pracoviště NPI ČR
Lektor
Doporučeno
pedagogům MŠ, pedagogům 1. stupně ZŠ, pedagogům 2. stupně ZŠ, pedagogům gymnázií, pedagogům SOŠ a SOU, pedagogům ZUŠ a SUŠ, ředitelům škol a školských zařízení, zástupcům ředitelů škol a školských zařízení
Počet hodin
16
Cena
0
Garant
Mgr. Hana Císařová - hana.cisarova@npi.cz ,tel.: 387 699 023, mobil: 773 907 004
Číslo programu
22-48-13-ELVES-01
Číslo akreditace

Anotace

Vzdělávací program poskytne účastníkům možnost se seznámit se zákonitostmi systematicky plánovaného adaptačního období, s jeho významem a smyslem pro fungování celé školy. Program nabídne účastníkům nejen teoretický vhled do problematiky adaptačního období, ale také poskytne příležitost pro propojení teorie s praxí formou vytvoření plánu adaptace pro vlastní školu. Důležitou částí programu je také obsahové zaměření na představení metod reflexe a sebereflexe vhodných pro využití v průběhu i na konci adaptačního období. 

Vzdělávací program je určen pro ředitele či zástupce ředitelů z MŠ, ZŠ, ZUŠ, SŠ a konzervatoří. Spolu s tímto programem probíhají další dva komplementární programy pro ostatní aktéry adaptačního období – začínající učitele a uvádějící učitele. 

Obsah: 



  • Význam a průběh adaptačního období. 




  • Plánování adaptačního období – analýza potřeb školy, cíle, vyhodnocení. 




  • Plánování profesního rozvoje. 




  • Profesní portfolio. 






  • Podpora začínajícího a uvádějícího učitele. 




  • Význam reflexe a sebereflexe v adaptačním období. 




Poznámka: online