• Slide Basic 01

Pedagogické hodnocení dítěte a individualizace práce v mateřské škole

Pedagogické hodnocení dítěte a individualizace práce v mateřské škole

Mohlo by Vás zajímat

Podtitul
Termín konání
19. ledna 2022, 09.00 - 15.30
Místo konání
NPI ČR Pardubice, Za Pasáží 657
Lektor
Mgr. Iva Škaloudová
Doporučeno
učitelé MŠ
Počet hodin
8
Cena
600
Garant
Mgr. Simona Petrásová, Ph.D. - simona.petrasova@npi.cz ,tel.: 466 046 138, mobil: 775 571 625
Číslo programu
L44-02-19-212
Číslo akreditace
MSMT-14215/2018-1-551

Anotace

Teoreticko-praktický seminář je zaměřen na účinné využívání diagnostické a evaluační aktivity v pedagogickém procesu a na to, jak s jejich pomocí přizpůsobovat vzdělávání rozdílným možnostem a potřebám dětí. Nabízí konkrétní podněty k tomu, co a jak u dítěte sledovat a hodnotit. Přináší především praktické náměty a inspirace jak postupovat, čeho si všímat a jak zachycovat poznatky o dítěti. Obsahem semináře jsou trendy a tendence současné pedagogiky v pohledu na dítě, jeho potřeby, možnosti a způsoby výchovy a vzdělávání, možnosti učitelů mateřských škol při sledování a hodnocení rozvoje a učení dítěte v MŠ, podmínky a zásady, které se musí při sledování a hodnocení dodržovat. Účastníci se seznámí s příklady kritérií a ukazatelů pro pedagogické sledování vybraných cílových dovedností dítěte, s možnostmi využití výsledků hodnocení pro další vzdělávání dětí, s náměty pro samostatnou cílenou pedagogickou diagnostiku. Součástí programu je odborná diskuse.