3D tisk jako prostředek podpory polytechnického vzdělávání a nadání
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
3D tiskárny a 3D tisk v prostředí školy
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Bezpečně v kyberprostoru - riziková komunikace a ochrana před jejím působením
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Digitální fotografie I. Úvod do problematiky
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Digitální fotografie II. Praktický terénní workshop
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Digitální fotografie III. Počítačové zpracování obrazu
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Digitální fotografie IV. Speciální techniky pro pokročilé
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Digitální technologie 21. století ve výuce cizích jazyků-trendy a ukázky dobré praxe
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Efektivní využití MS Office pro pedagogy
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Rozvoj talentu s Lego Mindstorms EV3
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Využití mobilních zařízení ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Využití ICT technologií a programů pro rozvoj nadaných žáků v běžné škole
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Využití ICT v zájmovém vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Využití kalkulátorů ve výuce přírodovědných předmětů
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Využití redakčního systému WordPress ve školní praxi
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8