(Sebe)koučování jako součást stylu práce pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Buď učitel začne zvládat konflikty, nebo konflikty začnou ovládat jeho!
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Celostátní setkání učitelů hudební nauky na ZUŠ
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Celostátní setkání učitelů komorní hry na ZUŠ
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 16
Celostátní setkání učitelů literárně dramatických oborů ZUŠ
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Celostátní setkání učitelů sólového zpěvu
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 16
Celostátní setkání učitelů souborové a orchestrální hry
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 16
Celostátní setkání učitelů tanečních oborů ZUŠ
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 16
Celostátní setkání učitelů výtvarných oborů ZUŠ
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 16
Celostátní setkání učitelů ZUŠ - hra na cimbál a hra na dudy
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 16
Emoce a emoční inteligence pro pedagogy
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Interpretace práva ve školním prostředí, a to v kontextu NOZ
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Interpretace práva ve školním prostředí, a to v kontextu NOZ
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak efektivně řídit školu a vést své lidi v pohodě
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak se efektivně připravit ke konkurzu na ředitele/ředitelky školy
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 32
Leadership jako proces vedení lidí
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Manažerské dovednosti pro ředitele škol
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 40
Manažerské kompetence ředitele školy a školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Metodika práce asistenta pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Motivace jako praktický nástroj v práci řídícího pracovníka
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Prevence syndromu vyhoření a stresu – jak neplýtvat energií a uspět v práci
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Profesní průprava zástupců ředitele
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 30
Úvod do mediace a využití mediačních technik ve školním prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Základní umělecké vzdělávání - management ZUŠ - 32
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 32
Základní umělecké vzdělávání - začínající učitel
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 24
Základní umělecké vzdělávání - zkušený učitel
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 24
Žena v pozici vedoucího pracovníka školy, školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Kde mohou chybovat vedoucí pracovníci a důsledky těchto chyb
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Hodnocení úspěšnosti implementace strategie školy
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Kultura školy podporující změnu a vedení procesu změny ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Tvorba a implementace strategického plánu rozvoje školy
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Co potřebuje pedagog znát o emocích a citech pro svou úspěšnou činnost ve vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-28430/2022-1-946
- Hodinová dotace: 8