3D tisk jako prostředek podpory polytechnického vzdělávání a nadání
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Bezpečně v kyberprostoru - riziková komunikace a ochrana před jejím působením
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Digitální fotografie I. Úvod do problematiky
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Digitální fotografie II. Praktický terénní workshop
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Digitální fotografie III. Počítačové zpracování obrazu
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Digitální fotografie IV. Speciální techniky pro pokročilé
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Digitální technologie 21. století ve výuce cizích jazyků-trendy a ukázky dobré praxe
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Efektivní využití MS Office pro pedagogy
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
English for Information Technology
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 32
Excel pro učitele – vítězíme nad tabulkami
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
GeoGebra jako nástroj rozvoje matematické gramotnosti na SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
GeoGebra ve výuce matematiky na SŠ 1
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
GeoGebra ve výuce matematiky na SŠ 2
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
IT nástroje a IT dovednosti učitele ve výuce anglického jazyka
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Mapo, vyprávěj aneb Mapový příběh a jak na něj
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Moderní technologie jako nástroj rozvoje matematické gramotnosti na SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 24
Moderní technologie ve výuce (nejen) matematiky pro SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 16
Na webu a zdarma – počítačové a mobilní aplikace v jazykovém vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Plánování, příprava a řízení výuky s využitím digitálních technologií
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Počítač jako pomocník (nejen) při výuce matematiky - náměty a inspirace
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Počítač jako pomocník při práci aneb Základní práce s daty, texty a tabulkami
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 24
Počítač usnadňuje přípravu – Pokročilá práce s texty, tabulkami a prezentacemi
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 24
Práce na počítači se soubory a složkami – najděte, co hledáte
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
PREZI - revoluční nástroj pro prezentaci
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Programovací jazyk Karel - základy algoritmizace
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Rozvoj jazykových dovedností pomocí digitálních technologií
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Rozvoj talentu s Lego Mindstorms EV3
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Studium k výkonu specializované činnosti - koordinace v oblasti ICT
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 250
Tablet v edukativním prostředí EDU GoogleApps
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Třída v cloudu: technologie jako vzdělávací prostor
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Tvorba pracovních listů s využitím digitálních technologií
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Učitel a/nebo tablet? Mobilní technologie v jazykovém vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 30
Vytváříme video v hodinách cizího jazyka
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Využití mobilních zařízení ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Využití ICT technologií a programů pro rozvoj nadaných žáků v běžné škole
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Využití ICT ve výuce - náměty a inspirace pro praxi
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Využití kalkulátorů ve výuce přírodovědných předmětů
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Využití tabletu jako nástroje zpětné vazby
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Využíváme digitální technologie prakticky a efektivně
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 16
Webové nástroje pro výuku cizích jazyků
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Word pro učitele – dokumenty bez trápení
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Nástroje Office 365 pro podporu distanční výuky
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Počítač jako pomocník (nejen) při výuce matematiky - náměty a inspirace
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Počítač usnadňuje přípravu – Pokročilá práce s texty, tabulkami a prezentacemi
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 24
Využití redakčního systému WordPress ve školní praxi
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Riziková on-line komunikace a principy bezpečného pohybu v kyberprostoru
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8