(Sebe)koučování jako součást stylu práce pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Agrese, šikana a proces jejich řešení na střední škole
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Alternativní a suportivní způsoby vyučování
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Bezpečná škola- intervence pro pedagogy II.
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 24
Bezpečná škola-základy intervence pro pedagogy I.
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 24
Buď učitel začne zvládat konflikty, nebo konflikty začnou ovládat jeho!
- Číslo akreditace: MSMT-13029/2017-1-676
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Jak být koučem vlastní třídy
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Obtížné situace ve výuce
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Osobnostní rozvoj učitele a umění komunikace
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Vyučovací styly učitelů a učební styly žáků
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Cizinec - dítě se sociokulturní odlišností v naší škole
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Čtenářské hodiny - efektivní cesta ke komplexnímu pojetí výuky
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Emoce a emoční inteligence pro pedagogy
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Emoce a jejich stabilita - Recept na zvládnutí náročného povolání učitele
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Hodiny českého jazyka a literatury hravě a zábavně
- Číslo akreditace: MSMT-22652/2017-1-929
- Hodinová dotace: 8
Interpretace práva ve školním prostředí, a to v kontextu NOZ
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Interpretace práva ve školním prostředí, a to v kontextu NOZ
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak efektivně řídit školu a vést své lidi v pohodě
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak hodnotit a klasifikovat žáky-cizince v předmětu český jazyk na SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Jak se efektivně připravit ke konkurzu na ředitele/ředitelky školy
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 32
Jak v praxi vyučovat psaní argumentačních esejí
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Kde mohou chybovat vedoucí pracovníci a důsledky těchto chyb
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Komunikace s rodiči nadaného žáka
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Leadership jako proces vedení lidí
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 16
Letní škola pro řídící pracovníky - mentoring
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 24
Manažerské dovednosti pro ředitele škol
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 40
Manažerské kompetence ředitele školy a školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Metody efektivního řízení pedagogické činnosti
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 25
Motivace jako praktický nástroj v práci řídícího pracovníka
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Nebojme se fyzikální olympiády - realizace experimentálních úloh pro SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Nebojme se fyzikální olympiády - rozbor a řešení teoretických úloh pro SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků SŠ a VOŠ
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 16
Prevence syndromu vyhoření - jak se šetřit
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 8
Profesní průprava zástupců ředitele
- Číslo akreditace: MSMT-744/2017-1-151
- Hodinová dotace: 30
Profesní průprava zástupců ředitele
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 30
Rozvoj kognitivně nadaného žáka v běžné škole
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Rozvoj osobnostního potenciálu pedagogů
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 16
Rozvoj učitele dramatickou improvizací
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 16
Systematický úvod do problematiky nadání
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Školská legislativa - úspěšná spolupráce učitelů, žáků a rodičů ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Trénink základních mentorských nástrojů
- Číslo akreditace: MSMT-744/2017-1-151
- Hodinová dotace: 56
Učitel a žák - řešení konfliktních pedagogických situací
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Učitelská profese a zdravý životní styl
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Úvod do mediace a využití mediačních technik ve školním prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Využití her při výuce s integrovanými nadanými žáky (8 vyučovacích hodin)
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Využití sociometrických metod ke zkvalitnění třídního a školního klimatu
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 16
Péče o duši - cesta k radosti z pedagogické profese
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Vzdělávání pedagogických pracovníků v mentoringu
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 32
Agrese, šikana a proces jejich řešení na střední škole
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Metodika práce asistenta pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Buď učitel začne zvládat konflikty, nebo konflikty začnou ovládat jeho!
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Systematický úvod do problematiky nadání
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Leadership jako proces vedení lidí
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Žena v pozici vedoucího pracovníka školy, školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8