• Slide Basic 01

Pedagogický leadership krok za krokem

Pedagogický leadership krok za krokem

Mohlo by Vás zajímat

Na tento vzdělávací program se již nelze hlásit.

Podtitul
Termín konání
3. října, 7. listopadu, 5. prosince 2023, 9. ledna, 13. února, 5. března, 9. dubna, 7. května 2024
Místo konání
NPI ČR Brno, Moravské náměstí 249/8
Lektor
Mgr. Markéta Olbertová;Mgr. Dana Veselá, Ph.D.
Doporučeno
ředitelé škol a školských zařízení, zástupci ředitelů škol a školských zařízení
Počet hodin
64
Cena
8900
Garant
Mgr. Dana Veselá, Ph.D. - dana.vesela2@npi.cz ,mobil: 770 181 771
Číslo programu
Z39-01-22-231
Číslo akreditace
Регистрируйтесь онлайн на Vavada casino и получайте бонусы за первый депозит и 100 фриспинов.

Anotace

Pro ty, kteří jsou ve vedení škol, přinášíme pokračování vstupního Kvalifikačního studia pro ředitele škol a školských zařízení Ředitel - manažer. Tentokrát se budeme více zaměřovat na pedagogický leadership – tedy z pohledu vedoucího pracovníka už mám ošetřen každodenní chod organizace, řídím, ale teď bych chtěl začít vést. Jak na to?  To se budeme postupně dozvídat při každém dalším setkání. Půjde o osm setkání za školní rok, která budou probíhat ve čtvrtek – jedenkrát měsíčně, a to v září, v říjnu, listopadu, lednu, únoru, březnu, dubnu a v květnu.

Zaměřovat se budeme na komunikaci, vedení lidí, jejich odměňování – nastavování kritérií pro odměňování finanční cestou i  tou nefinanční – tedy poskytování zpětné vazby, vedení rozhovorů i hospitací, budeme plánovat ( a to i strategicky), reagovat na aktuální témata.

Předběžná témata pro setkávání jsou tato:


  • Kultura a klima školy. Vedení a řízení školy. Analýza potřeb školy.

  • Vedení a řízení změny ve škole, implementace procesů, profesní rozvoj pedagogů.

  • Hodnocení práce pedagogů, hospitační činnost, hodnocení zaměstnanců nepedagogů

  • Komunikace s rodiči. Vedení obtížných rozhovorů.

  • Komunikace se zaměstnanci, řešení problémů. Nenárokové složky platu, nastavování kritérií.

  • Ekonomika školy, technologie ve vzdělávání, bezpečnostní aspekty digitálního prostředí.

  • Ekonomika školy. Zdroje financování.

  • Školní poradenské pracoviště, podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.