2 dny pokusů k poznávání neživé i živé přírody
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 16
Hry, soutěže a náměty s přírodovědným zaměřením
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 16
Inspirativní aktivity k rozvoji environmentálního myšlení
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Jak na polytechnické vzdělávání v zájmových činnostech
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 8
Jak na rozvoj přírodovědné gramotnosti na 2. stupni ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Jak v praxi na badatelsky orientovanou výuku (BOV) v přírodovědných předmětech
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 8
Moderní fyzikální chemie a nanovědy
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 8
Nanotechnologie a nanovědy - rozvoj nadání mezioborovými tématy vědy a techniky
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Polytechnické vzdělávání dětí mladšího školního věku
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Polytechnické vzdělávání ve volném čase dětí
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Přírodovědné činnosti ve školní družině
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Trvalá udržitelnost vody v krajině
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Zachování a obnova biodiverzity – komplexní působení na žáka
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Ze života stromů – dřevo jako trvale obnovitelný zdroj
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8