Cesty spolu - Spolupráce asistenta pedagoga a učitele
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Už vím, proč se tak chová
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Čtyři kroky k inkluzivní škole II.
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 32
Inkluzivní výukové strategie a metody ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Nevidět neznamená nevnímat… Zrakově postižené dítě ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-22652/2017-1-929
- Hodinová dotace: 8
Obtížné situace ve formálním a zájmovém a neformálním vzdělávání – spolupráce pedagogických pracovníků na ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 16
Společné vzdělávání v zájmovém vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Učitel a žák - řešení konfliktních pedagogických situací
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Výchova a vzdělávání dětí s autismem
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Seznamovací a stmelovací aktivity v novém kolektivu a týmu
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Co potřebuje umět a znát adaptační koordinátor ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8