(Sebe)koučování jako součást stylu práce pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Buď učitel začne zvládat konflikty, nebo konflikty začnou ovládat jeho!
- Číslo akreditace: MSMT-13029/2017-1-676
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Osobnostní rozvoj učitele a umění komunikace
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Jak efektivně řídit školu a vést své lidi v pohodě
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak se efektivně připravit ke konkurzu na ředitele/ředitelky školy
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 32
Jak v praxi vyučovat psaní argumentačních esejí
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Kde mohou chybovat vedoucí pracovníci a důsledky těchto chyb
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Leadership jako proces vedení lidí
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 16
Letní škola pro řídící pracovníky - mentoring
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 24
Manažerské dovednosti pro ředitele škol
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 40
Manažerské kompetence ředitele školy a školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Metody efektivního řízení pedagogické činnosti
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 25
Motivace jako praktický nástroj v práci řídícího pracovníka
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků SŠ a VOŠ
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 16
Prevence syndromu vyhoření - jak se šetřit
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 8
Profesní průprava zástupců ředitele
- Číslo akreditace: MSMT-744/2017-1-151
- Hodinová dotace: 30
Profesní průprava zástupců ředitele
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 30
Školská legislativa - úspěšná spolupráce učitelů, žáků a rodičů ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Učitel a žák - řešení konfliktních pedagogických situací
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Učitelská profese a zdravý životní styl
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Využití sociometrických metod ke zkvalitnění třídního a školního klimatu
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 16
Metodika práce asistenta pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Buď učitel začne zvládat konflikty, nebo konflikty začnou ovládat jeho!
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Leadership jako proces vedení lidí
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Žena v pozici vedoucího pracovníka školy, školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků SŠ a VOŠ
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 16