Cesty spolu - Jak být koučem vlastní třídy
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Obtížné situace ve výuce
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Vyučovací styly učitelů a učební styly žáků
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Cizinec - dítě se sociokulturní odlišností v naší škole
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Formativní hodnocení a individuální přístup k žákovi
- Číslo akreditace: MSMT-744/2017-1-151
- Hodinová dotace: 8
Formativní hodnocení a jeho nástroje
- Číslo akreditace: MSMT-744/2017-1-151
- Hodinová dotace: 16
Hodnocení žáků a specifičnost hodnocení u žáků s SPU, SPCH
- Číslo akreditace: MSMT-13029/2017-1-676
- Hodinová dotace: 8
Individuální vzdělávací plán pro nadaného žáka
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Jak efektivně sestavit individuální vzdělávací plán
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Jak hodnotit a klasifikovat žáky-cizince v předmětu český jazyk na SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Jak předcházet agresivitě a šikaně ve školním prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Komunikace s rodiči nadaného žáka
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Možnost využití ICT pro děti/žáky/studenty se speciálními vzdělávacími potřebami
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Nevidět neznamená nevnímat… Zrakově postižené dítě ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-22652/2017-1-929
- Hodinová dotace: 8
Obtížné situace ve formálním a zájmovém a neformálním vzdělávání – spolupráce pedagogických pracovníků na SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 16
Ohrožené dítě a jeho včasná detekce ve školním prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Problematika nadaných žáků na střední škole
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 24
Řešení problémů s kognitivně nadanými žáky
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Rozvoj kognitivně nadaného žáka v běžné škole
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Sociálně-právní ochrana dětí v kontextu školního prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Sociokulturní aspekt ve výuce žáků - cizinců na základních a středních školách
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Specifika hodnocení žáků v kontextu společného vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Spolupráce škol se školskými poradenskými zařízeními
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi I
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi II
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 16
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi III
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 24
Učitel a žák - řešení konfliktních pedagogických situací
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v běžné škole
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Formativní hodnocení a individuální přístup k žákovi
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Seznamovací a stmelovací aktivity v novém kolektivu a týmu
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Agrese, šikana a proces jejich řešení na střední škole
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi I
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi II
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 16
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi III
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 24
Jak předcházet agresivitě a šikaně ve školním prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Spolupráce škol se školskými poradenskými zařízeními
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Řešení problémů s kognitivně nadanými žáky
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8