Badatelsky orientovaná přírodovědná výuka
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Inspirativní aktivity k rozvoji environmentálního myšlení
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Jak v praxi na badatelsky orientovanou výuku (BOV) v přírodovědných předmětech
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 8
Moderní fyzikální chemie a nanovědy
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 8
Nanotechnologie a nanovědy - rozvoj nadání mezioborovými tématy vědy a techniky
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Podpora výuky přírodních věd na základních a středních školách
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 16
Polytechnické vzdělávání ve středním a zájmovém a neformálním vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 16
Polytechnické vzdělávání – použití 3D tisku ve výuce
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Rozvoj polytechnického vzdělávání - strategie úspěšných
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 16
Trvalá udržitelnost vody v krajině
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Zachování a obnova biodiverzity – komplexní působení na žáka
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Ze života stromů – dřevo jako trvale obnovitelný zdroj
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Rozvoj polytechnického vzdělávání - strategie úspěšných
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 16