Agrese, šikana a proces jejich řešení na střední škole
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Jak být koučem vlastní třídy
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Obtížné situace ve výuce
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cizinec - dítě se sociokulturní odlišností v naší škole
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Formativní hodnocení a individuální přístup k žákovi
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Jak předcházet agresivitě a šikaně ve školním prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Komunikace s rodiči nadaného žáka
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Kulturní odlišnost na SŠ – jak pracovat s žáky s odlišným mateřským jazykem
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Obtížné situace ve formálním a zájmovém a neformálním vzdělávání – spolupráce pedagogických pracovníků na SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 16
Problematika nadaných žáků na střední škole
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 24
Program pro pracovníky ŠPP a asistenta pedagoga – podpora žáků se specifickými poruchami chování
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 8
Řešení problémů s kognitivně nadanými žáky
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Sebezkušenostní dlouhodobý výcvik pro vedení problémových třídních kolektivů I.
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 350
Sebezkušenostní dlouhodobý výcvik pro vedení problémových třídních kolektivů II.
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 250
Seznamovací a stmelovací aktivity v novém kolektivu a týmu
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Sociokulturní aspekt ve výuce žáků - cizinců na základních a středních školách
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Spolupráce škol se školskými poradenskými zařízeními
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Studium k výkonu specializovaných činností - prevence sociálně patologických jevů
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 274
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi I
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi II
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 16
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi III
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 24
Vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v běžné škole
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Individuální vzdělávací plán pro nadaného žáka
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Jak začít na škole systematicky podporovat nadání (e-learning)
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Nadaný žák se sociokulturní odlišností v naší škole
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Nástroj individuálního přístupu - formativní hodnocení
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Práce s heterogenitou třídního kolektivu 2. st. ZŠ a SŠ při zapojování nadaných jako osob se SVP
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Problematika nadaných žáků na střední škole
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 24
Učitel a žák - řešení konfliktních pedagogických situací
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Jak hodnotit a klasifikovat žáky-cizince v předmětu český jazyk na SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Preventivní program pro střední školy
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8