(Sebe)koučování jako součást stylu práce pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Agrese, šikana a proces jejich řešení na střední škole
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Alternativní a suportivní způsoby vyučování
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Bezpečná škola- intervence pro pedagogy II.
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 24
Bezpečná škola-základy intervence pro pedagogy I.
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 24
Buď učitel začne zvládat konflikty, nebo konflikty začnou ovládat jeho!
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Jak být koučem vlastní třídy
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Obtížné situace ve výuce
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Osobnostní rozvoj učitele a umění komunikace
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Cizinec - dítě se sociokulturní odlišností v naší škole
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Emoce a emoční inteligence pro pedagogy
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Emoce a jejich stabilita - Recept na zvládnutí náročného povolání učitele
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Interpretace práva ve školním prostředí, a to v kontextu NOZ
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Interpretace práva ve školním prostředí, a to v kontextu NOZ
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak efektivně řídit školu a vést své lidi v pohodě
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak hodnotit a klasifikovat žáky-cizince v předmětu český jazyk na SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Jak se efektivně připravit ke konkurzu na ředitele/ředitelky školy
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 32
Jak v praxi vyučovat psaní argumentačních esejí
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Komunikace s rodiči nadaného žáka
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Leadership jako proces vedení lidí
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Manažerské dovednosti pro ředitele škol
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 40
Manažerské kompetence ředitele školy a školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Metodika práce asistenta pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Metody efektivního řízení pedagogické činnosti
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 25
Motivace jako praktický nástroj v práci řídícího pracovníka
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Nebojme se fyzikální olympiády - realizace experimentálních úloh pro SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Nebojme se fyzikální olympiády - rozbor a řešení teoretických úloh pro SŠ
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků SŠ a VOŠ
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 16
Péče o duši - cesta k radosti z pedagogické profese
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Prevence syndromu vyhoření - jak se šetřit
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 8
Profesní průprava zástupců ředitele
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 30
Rozvoj osobnostního potenciálu pedagogů
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 16
Systematický úvod do problematiky nadání
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Šachy ve škole - didaktické zásady
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 10
Třídnická hodina jako základ primární prevence
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 14
Úvod do mediace a využití mediačních technik ve školním prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Využití her při výuce s integrovanými nadanými žáky (8 vyučovacích hodin)
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Vzdělávání pedagogických pracovníků v mentoringu
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 32
Žena v pozici vedoucího pracovníka školy, školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Kde mohou chybovat vedoucí pracovníci a důsledky těchto chyb
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Specifika on-line vyučování v matematice a jeho úskalí
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Bezpečná škola - intervence pro pedagogy II.
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 24
Bezpečná škola - intervence pro pedagogy I.
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 24
Emoce a jejich stabilita - Recept na zvládnutí náročného povolání učitele
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Kroužek deskových her pro 2. stupeň ZŠ, pro SŠ a zájmové a neformální vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry - 1. Postřehové deskové hry
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 2. Karetní deskové hry
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 3. Moderní deskové hry I.
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 4. Moderní deskové hry II.
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 5. Logické deskové hry
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8
(Sebe)koučování jako součást stylu práce pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 16
Hodnocení úspěšnosti implementace strategie školy
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Kultura školy podporující změnu a vedení procesu změny ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Tvorba a implementace strategického plánu rozvoje školy
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Co potřebuje pedagog znát o emocích a citech pro svou úspěšnou činnost ve vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-28430/2022-1-946
- Hodinová dotace: 8