Adaptační koordinátor jako podpora žákovi z odlišného kulturního prostředí a s odlišnými životními podmínkami v běžné ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Agrese, šikana a proces jejich řešení na základní škole
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Bezpečná škola-základy intervence pro pedagogy I.
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 24
Cesty spolu - Jak být koučem vlastní třídy
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Obtížné situace ve výuce
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Poradenské pracoviště v systému inkluzívního vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-744/2017-1-151
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Projevy procesu zrání v podmínkách základní školy
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Spolupráce asistenta pedagoga a učitele
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Učební typy a styly, motivace žáků
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Už vím, proč se tak chová
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Vyučovací styly učitelů a učební styly žáků
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Základní poznatky o autismu v praxi
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cizinec - dítě se sociokulturní odlišností v naší škole
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Čtyři kroky k inkluzivní škole II.
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 32
Formativní hodnocení a individuální přístup k žákovi
- Číslo akreditace: MSMT-744/2017-1-151
- Hodinová dotace: 8
Formativní hodnocení a jeho nástroje
- Číslo akreditace: MSMT-744/2017-1-151
- Hodinová dotace: 16
Formativní hodnocení žáků a jeho techniky
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Hodnocení žáků a specifičnost hodnocení u žáků s SPU, SPCH
- Číslo akreditace: MSMT-13029/2017-1-676
- Hodinová dotace: 8
Hodnotíme žáky z odlišného kulturního prostředí a s odlišnými životními podmínkami v běžné základní škole
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Identifikace a podpora vývojově oslabeného dítěte v 1. stupni PO a komunikace s jeho rodinou
- Číslo akreditace: MSMT-744/2017-1-151
- Hodinová dotace: 16
Individuální vzdělávací plán ve společném vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Individuální vzdělávací plán pro nadaného žáka
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Inkluze v českém jazyce na 1. stupni ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Inkluze v praxi - výukové strategie se žáky a se třídou
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 16
Inkluzivní výukové strategie a metody ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Jak efektivně sestavit individuální vzdělávací plán
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Jak pomoci adaptaci žáků cizinců na základních školách
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Komunikace s rodiči nadaného žáka
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Nevidět neznamená nevnímat… Zrakově postižené dítě ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-22652/2017-1-929
- Hodinová dotace: 8
Obtížné situace ve formálním a zájmovém a neformálním vzdělávání – spolupráce pedagogických pracovníků na ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 16
Péče o žáky s tělesným nebo kombinovaným postižením v ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Pedagogická činnost s nadanými žáky na základní škole
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Podpůrná opatření pro žáka z odlišného kulturního prostředí a s odlišnými životními podmínkami v běžné ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Problémové chování žáků s PAS v běžné ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Prvky speciální pedagogiky při práci s dětmi s jiným mateřským jazykem
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 10
Řešení problémů s kognitivně nadanými žáky
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Role asistenta pedagoga v inkluzívním procesu
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 16
Rozvoj kognitivně nadaného žáka v běžné škole
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Sociálně-právní ochrana dětí v kontextu školního prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Sociokulturní aspekt ve výuce žáků - cizinců na základních a středních školách
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Specifika hodnocení žáků v kontextu společného vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Spolupráce škol se školskými poradenskými zařízeními
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Studium k výkonu specializovaných činností - prevence sociálně patologických jevů
- Číslo akreditace: MSMT-13029/2017-1-676
- Hodinová dotace: 274
Syndrom ADHD - jak pracovat s dítětem se syndromem ADHD ve školním prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Systematický úvod do problematiky nadání
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi I
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi II
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 16
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi III
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 24
Učitel a žák - řešení konfliktních pedagogických situací
- Číslo akreditace: MSMT-28998/2017-1-1144
- Hodinová dotace: 8
Vnitřní a vnější spolupráce v inkluzivním procesu
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 16
Výchova a vzdělávání dětí s autismem
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Využití her při výuce s integrovanými nadanými žáky (8 vyučovacích hodin)
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v běžné škole
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Začleňujeme žáky z odlišného kulturního prostředí a s odlišnými životními podmínkami v běžné základní škole
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Žáci s odlišným mateřským jazykem na základních školách
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 8
Žák z odlišného kulturního prostředí a s odlišným mateřským jazykem
- Číslo akreditace: MSMT-6516/2017-1-405
- Hodinová dotace: 16
Cesty spolu - Projekty ve výuce napříč předměty
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Formativní hodnocení a individuální přístup k žákovi
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Objektivní hodnocení jako prvek pozitivní motivace
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Seznamovací a stmelovací aktivity v novém kolektivu a týmu
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Agrese, šikana a proces jejich řešení na základní škole
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Studium k výkonu specializovaných činností - prevence sociálně patologických jevů
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 274
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi I
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi II
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 16
Učíme se společně - společné vzdělávání v pedagogické praxi III
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 24
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Individuální vzdělávací plán ve společném vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Péče o žáky s tělesným nebo kombinovaným postižením v ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Spolupráce škol se školskými poradenskými zařízeními
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Systematický úvod do problematiky nadání
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Žák z odlišného kulturního prostředí a s odlišným mateřským jazykem
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 16
Co potřebuje umět a znát adaptační koordinátor ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Řešení problémů s kognitivně nadanými žáky
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Program pro pracovníky ŠPP a asistenta pedagoga – podpora žáků se specifickými poruchami chování
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 8
Sebezkušenostní dlouhodobý výcvik pro vedení problémových třídních kolektivů I.
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 350
Sebezkušenostní dlouhodobý výcvik pro vedení problémových třídních kolektivů II.
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 250