(Sebe)koučování jako součást stylu práce pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Agrese, šikana a proces jejich řešení na základní škole
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Aktivizační metody a formy - od skupinové práce ke kooperativnímu učení
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Aktuální otázky v činnosti školních družin
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 8
Alternativní a suportivní způsoby vyučování
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Alternativní metoda výuky psaní u leváků
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Bezpečná škola- intervence pro pedagogy II.
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 24
Buď učitel začne zvládat konflikty, nebo konflikty začnou ovládat jeho!
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Jak být koučem vlastní třídy
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Konflikty ve školním prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Obtížné situace ve výuce
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Cesty spolu - Osobnostní rozvoj učitele a umění komunikace
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Cizinec - dítě se sociokulturní odlišností v naší škole
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry - 1. Postřehové deskové hry
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 2. Karetní deskové hry
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 3. Moderní deskové hry I.
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 4. Moderní deskové hry II.
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 5. Logické deskové hry
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Dny osobnostního a profesního rozvoje pedagogů
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 16
Emoce a emoční inteligence pro pedagogy
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Emoce a jejich stabilita - Recept na zvládnutí náročného povolání učitele
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Emoční inteligence u dětí: osobnostně-sociální rozvoj pro žáky 1. a 2.stupně ZŠ
- Číslo akreditace: 0
- Hodinová dotace: 8
Formativním hodnocením k lepším výsledkům žáků
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 16
Hodnocení mateřských a základních škol
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Hudební činnosti při osvojování češtiny jako druhého jazyka
- Číslo akreditace: MSMT-6593/2018-1-314
- Hodinová dotace: 8
Interpretace práva ve školním prostředí, a to v kontextu NOZ
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Interpretace práva ve školním prostředí, a to v kontextu NOZ
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak efektivně řídit školu a vést své lidi v pohodě
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak na rozvoj kreativity a iniciativy žáků v přírodovědných předmětech na ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Jak se efektivně připravit ke konkurzu na ředitele/ředitelky školy
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 32
Každá vyučovací hodina může být efektivní
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Komunikace s rodiči nadaného žáka
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Kooperativní učení v předškolním vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Leadership jako proces vedení lidí
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Literární text a dramatická hra na 1. stupni ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Logopedický asistent - primární logopedická prevence ve školství
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 65
Manažerské dovednosti pro ředitele škol
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 40
Manažerské kompetence ředitele školy a školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Metoda dobrého startu - prevence poruch učení
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Metodická a didaktická podpora učitelům na 1. stupni ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 16
Metodika práce asistenta pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Metody efektivního řízení pedagogické činnosti
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 25
Metody prvopočátečního čtení a psaní
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 8
Motivace jako praktický nástroj v práci řídícího pracovníka
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Objektivní hodnocení jako prvek pozitivní motivace
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Ochutnávka metod kritického myšlení
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Osobnostně sociální rozvoj - Komunitní kruh
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 8
Péče o duši - cesta k radosti z pedagogické profese
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Polytechnická výchova prakticky podle zásad Montessori pedagogiky
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Prevence syndromu vyhoření - jak se šetřit
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 8
Prevence syndromu vyhoření a stresu – jak neplýtvat energií a uspět v práci
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Profesní průprava zástupců ředitele
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 30
Řečová výchova u dětí - náměty a inspirace
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Rozvoj osobnostního potenciálu pedagogů
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 16
Šachy ve škole - didaktické zásady
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 10
Třídnická hodina jako základ primární prevence
- Číslo akreditace: MSMT-39883/2020-3-989
- Hodinová dotace: 14
Tvořivé hry s fantazií, písmeny i čísly
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 8
Úvod do mediace a využití mediačních technik ve školním prostředí
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Vzdělávání pedagogických pracovníků v mentoringu
- Číslo akreditace: MSMT-563/2020-2-108
- Hodinová dotace: 32
Žena v pozici vedoucího pracovníka školy, školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Čj, M, Aj venku s propojením s Tv
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Kde mohou chybovat vedoucí pracovníci a důsledky těchto chyb
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Specifika on-line vyučování v matematice a jeho úskalí
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Bezpečná škola - intervence pro pedagogy II.
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 24
Celoroční hry, soutěže a projekty zájmového vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Emoce a jejich stabilita - Recept na zvládnutí náročného povolání učitele
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Hudební činnosti při osvojování češtiny jako druhého jazyka
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Komunikace s rodiči v problémových situacích
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Kroužek deskových her pro 1. stupeň ZŠ a zájmové a neformální vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Kroužek deskových her pro 2. stupeň ZŠ, pro SŠ a zájmové a neformální vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Literární text a dramatická hra na 1. stupni ZŠ
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Logopedická prevence - pojďme si spolu povídat
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry - 1. Postřehové deskové hry
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 2. Karetní deskové hry
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 3. Moderní deskové hry I.
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 4. Moderní deskové hry II.
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8
Deskové hry – 5. Logické deskové hry
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 8
Formativním hodnocením k lepším výsledkům žáků
- Číslo akreditace: MSMT-13775/2021-4-538
- Hodinová dotace: 16
(Sebe)koučování jako součást stylu práce pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 16
Hodnocení úspěšnosti implementace strategie školy
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Kultura školy podporující změnu a vedení procesu změny ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Tvorba a implementace strategického plánu rozvoje školy
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Co potřebuje pedagog znát o emocích a citech pro svou úspěšnou činnost ve vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-28430/2022-1-946
- Hodinová dotace: 8