(Sebe)koučování jako součást stylu práce pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 16
Cizinec - dítě se sociokulturní odlišností v naší škole
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Efektivní práce s portfoliem dítěte v MŠ
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Emoce a jejich stabilita - Recept na zvládnutí náročného povolání učitele
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 8
Hodnocení mateřských a základních škol
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Hudební činnosti při osvojování češtiny jako druhého jazyka
- Číslo akreditace: MSMT-6593/2018-1-314
- Hodinová dotace: 8
Individualizace vzdělávání v mateřské škole
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 43
Interpretace práva ve školním prostředí, a to v kontextu NOZ
- Číslo akreditace: MSMT-24462/2018-1-774
- Hodinová dotace: 8
Interpretace práva ve školním prostředí, a to v kontextu NOZ
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak efektivně řídit školu a vést své lidi v pohodě
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 8
Jak se efektivně připravit ke konkurzu na ředitele/ředitelky školy
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 32
Jak úspěšně vést mateřskou školu
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Komunikace s rodiči nadaného žáka
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Kooperativní učení v předškolním vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-20803/2020-4-579
- Hodinová dotace: 8
Kudy, kudy cestička aneb prožitkové učení a dramatická výchova v předškolním vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 8
Leadership jako proces vedení lidí
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Logopedická prevence prostřednictvím hudebních činností v mateřské škole
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 8
Logopedický asistent - primární logopedická prevence ve školství
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 65
Manažerské dovednosti pro ředitele škol
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 40
Manažerské kompetence ředitele školy a školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Metoda dobrého startu - prevence poruch učení
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Metodika práce asistenta pedagoga
- Číslo akreditace: MSMT-11079/2020-4-336
- Hodinová dotace: 8
Metody efektivního řízení pedagogické činnosti
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 25
Metody prvopočátečního čtení a psaní
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 8
Motivace jako praktický nástroj v práci řídícího pracovníka
- Číslo akreditace: MSMT-542/2019-1-108
- Hodinová dotace: 8
Osobnostně sociální rozvoj pedagogů MŠ
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 16
Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 40
Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 16
Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů - komunikace, týmová spolupráce
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Péče o duši - cesta k radosti z pedagogické profese
- Číslo akreditace: MSMT-33950/2019-3-1095
- Hodinová dotace: 8
Pedagogické hodnocení dítěte a individualizace práce v mateřské škole
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Podpora správného rozvoje řeči - prevence v MŠ
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Polytechnická výchova prakticky podle zásad Montessori pedagogiky
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Prevence syndromu vyhoření - jak se šetřit
- Číslo akreditace: MSMT-32832/2018-1-932
- Hodinová dotace: 8
Profesní průprava zástupců ředitele
- Číslo akreditace: MSMT-8282/2019-1-355
- Hodinová dotace: 30
Profesní rozvoj předškolních pedagogů prostřednictvím profesní a metodické podpory
- Číslo akreditace: MSMT-958/2018-1-111
- Hodinová dotace: 36
Řečová výchova u dětí - náměty a inspirace
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 8
Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
- Číslo akreditace: MSMT-27307/2019-1-861
- Hodinová dotace: 28
Vzdělávací činnosti u dětí raného věku
- Číslo akreditace: MSMT-15430/2019-1-617
- Hodinová dotace: 8
Zlatá pravidla komunikace s dětmi: Aby slova nezraňovala!
- Číslo akreditace: MSMT-14215/2018-1-551
- Hodinová dotace: 8
Žena v pozici vedoucího pracovníka školy, školského zařízení
- Číslo akreditace: MSMT-32503/2020-4-789
- Hodinová dotace: 8
Kde mohou chybovat vedoucí pracovníci a důsledky těchto chyb
- Číslo akreditace: MSMT-46048/2020-5-110
- Hodinová dotace: 8
Emoce a jejich stabilita - Recept na zvládnutí náročného povolání učitele
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Hudební činnosti při osvojování češtiny jako druhého jazyka
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Komunikace s rodiči v problémových situacích
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Logopedická prevence - pojďme si spolu povídat
- Číslo akreditace: MSMT-7136/2021-6-310
- Hodinová dotace: 8
Hodnocení úspěšnosti implementace strategie školy
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Kultura školy podporující změnu a vedení procesu změny ve škole
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Tvorba a implementace strategického plánu rozvoje školy
- Číslo akreditace: MSMT-21679/2021-4-724
- Hodinová dotace: 8
Co potřebuje pedagog znát o emocích a citech pro svou úspěšnou činnost ve vzdělávání
- Číslo akreditace: MSMT-28430/2022-1-946
- Hodinová dotace: 8